Doświadczony manager i konsultant w zakresie strategii komunikacji, marketingu i public relations. Były dziennikarz, dyrektor redakcji warszawskiej RMF FM i szef Faktów Ekonomicznych największej ogólnopolskiej stacji radiowej, współtwórca biznesowego radia PiN. Z mediami i komunikacją związany od 25 lat. Specjalizuje się w budowie wizerunku oraz marki a także w komunikacji kryzysowej.
Realizował duże projekty komunikacyjne w obszarach nieruchomości, finansów, HoReCa, ekologii i ochrony środowiska, restrukturyzacji, FMCG. Stworzył i realizował strategię komunikacji debiutu szybkich pociągów Pendolino w Polsce. Wytycza kierunki, tworzy strategie działań, umiejętnie je realizuje i wspiera cele biznesowe zarządów firm. Od wielu lat kieruje wieloosobowymi zespołami, z którymi osiąga sukcesy. Jest miłośnikiem architektury, miejskiego trekkingu, uprawia snowboarding, turystykę rowerową a wolne chwile spędza z książkami i muzyką jazzową.