Budowa wizerunku oraz stałych relacji z mediami

Budowanie wizerunku osób (personal branding), przedsiębiorstw i organizacji m.in. dzięki bardzo dobrym, tworzonym przez lata relacjom z kluczowymi dziennikarzami i mediami. Przez wiele lat w dziennikarstwie i PR obserwowaliśmy liczne wizerunkowe wzloty i upadki. Korzystamy z tej wiedzy na co dzień.

Komunikacja i PR w social mediach

Rozumiemy rolę mediów społecznościowych, wiemy w jakich sytuacjach z nich korzystać tak, aby informacja we właściwym czasie i formie dotarła do odpowiednich odbiorców. Planujemy i prowadzimy kampanie w kanałach social media. Angażujemy odbiorców i prowadzimy z nimi dialog.

Wsparcie w działaniach kryzysowych

W codziennej pracy korzystamy z wieloletniego, dziennikarskiego doświadczenia zdobytego w największych ogólnopolskich mediach. Wiemy też jak prowadzić działania komunikacyjne po stronie klienta, przez lata robiliśmy to dla jednego z największych pracodawców w Polsce. Braliśmy udział między innymi w takich procesach jak zmiany korporacyjne, restrukturyzacje, negocjacje ze stroną społeczną. Właściwie dobrane narzędzia komunikacji i krótki czas reakcji, to klucz do ograniczenia strat a także wykreowania pozytywnej komunikacji.

Planowanie i organizacja eventów oraz konferencji prasowych

Dobrze przygotowana konferencja czy sprawnie przeprowadzony event gwarantują pozytywne materiały w mediach i budują właściwy wizerunek organizacji. Wiemy to, gdyż zorganizowaliśmy setki konferencji oraz eventów, takich jak prezentacja pociągu Pendolino w Polsce, debiut PKP CARGO na Giełdzie Papierów Wartościowych, otwarcie nowych wielkich inwestycji np. dworce finansowane ze środków UE. Potrafimy ocenić wiarygodność przekazu, bo kilkanaście lat pracowaliśmy w największych polskich redakcjach, obsługując najważniejsze wydarzenia.

Prowadzenie biura prasowego

Sprawne, dobrze przygotowane i szybko działające biuro prasowe, to podstawa udanej współpracy z dziennikarzami. Profesjonalnie przygotowani ludzie i zasady, którymi się kierują, gwarantują właściwą komunikację z otoczeniem. Jeśli wymaga tego sytuacja, jesteśmy w stanie sprawnie koordynować pracę kilku biur działających w jednej grupie kapitałowej. Prowadziliśmy jednocześnie 8 biur prasowych w Grupie PKP.