Przygotowanie do sytuacji kryzysowych

Nie „czy”, ale „kiedy”. Prędzej czy później kryzys może wydarzyć się w każdej organizacji. O wiele łatwiej wyjść z niego obronną ręką, dzięki właściwemu przygotowaniu. Analizujemy sytuację firmy i jej otoczenie, diagnozujemy potencjalne zagrożenia i odpowiednio reagujemy w razie pojawienia się kryzysu. Korzystamy z 20-letniego doświadczenia w dziennikarstwie oraz PR.

Komunikacja w czasie kryzysu (zewnętrzna i wewnętrzna)

Prowadzimy pełen pakiet działań niezbędnych podczas sytuacji kryzysowej. Przewidujemy i reagujemy a nasze kontakty w mediach pozwalają kształtować przekaz informacyjny zgodnie z potrzebami klienta. Korzystamy ze wszystkich odpowiednich narzędzi, w zależności od rozwoju sytuacji i celu, do którego dąży klient.

Zarządzanie biurem prasowym w czasie kryzysu

Sytuacja kryzysowa oraz reakcja, mogą zaważyć na przyszłości organizacji i jej kierownictwa. Dlatego starannie dobieramy narzędzia i używamy ich we właściwym momencie. Jesteśmy obecni tam, gdzie dziennikarze nas oczekują. Doradzamy i wspieramy biuro prasowe, które w kryzysie odgrywa szczególną rolę.

Alert kryzysowy

Monitorujemy media i inne źródła informacji. Identyfikujemy zagrożenia na wczesnym etapie. Dzięki temu szereg potencjalnych kryzysów zostaje zażegnanych zanim dowie się o nich opinia publiczna.